מחפשים וילונות בד בירושלים?

קבלו קופון הנחה לקניית וילונות בירושלים

השאירו פרטים ואורית מצלצלת

בשליחת הטופס אתה מאשר שאורגון תוכל לפנות אליך באמצעות משווקיה המורשים/נציגי אורגון/קבוצת הוליס למתן הצעת מחיר ושליחת קישור לאתר באמצעות מסרון.

בואו להכיר את וילונות הבד המדהימים בחנות הווילונות שלנו בירושלים

בין אם תבחרו בווילונות בד שקופים ואלגנטיים או צבעוניים ומודפסים תמיד הם יקפיצו את החלל, ויהפכו אותו למוקפד, חמים ומעוצב. וילון בד נכון ישלים את המראה למושלם. כיום וילונות הבד ניתנים לשילוב בכל חלל: בסלון, בחדרי האוכל, חדרי השינה וחדרי הילדים.

וילונות בד לבנים או צבעוניים?

וילונות הבד המרהיבים שלנו הן יצירת אומנות. וילונו בד לבנים שקופים או אטומים, מבדי קרפ או פשתן יעניקו לחלל שלכם אור ואלגנטיות מוקפדת. וילונות בד צבעוניים יעניקו לכם מגוון אפשרויות של משחק בעיצוב קולנירי . אצלנו בווילונות אורגון בירושלים תמצאו מבחר רחב של סוגי בדים ויצרנים מכל העולם – NYA ,WIND ,DRAPILUX ,HECO ,YUTES GONZALES , AZNAR ועוד…

בין בדים לקפלים

בדיוק בתפירה אנחנו מקצוענים, בווילונות אורגון בירושלים יש את פס היצור המתקדם ביותר בתחום! תוכלו לבחור את סוגי הקפלים בווילונות : פלדים או בננה, קפל שטוח או שתבחרו בסרט כיווץ – כאן השמים הם הגבול! בואו אלינו לתצוגה ונשמח לייעץ ולהראות לכם דוגמאות. וילונות הבד שלנו גורמים לכל חלון להראות מעוצב ושיקי, בין אם תבחרו בבדי הצללה או האפלה אנחנו בטוחים כי אף אחד לא יישאר אדיש למראה החלונות שלכם!

וילונות בד איכותיים זה אנחנו!

רוצים לקבל ייעוץ ללא עלות? התקשרו עכשיו או בואו לבקר אותנו באולם התצוגה המרהיב שלנו ביד חרוצים , 14בירושלים.