מחפשים וילונות סאן סטריפ בירושלים?

קבלו קופון הנחה לקניית וילונות בירושלים

השאירו פרטים ואורית מצלצלת

בשליחת הטופס אתה מאשר שאורגון תוכל לפנות אליך באמצעות משווקיה המורשים/נציגי אורגון/קבוצת הוליס למתן הצעת מחיר ושליחת קישור לאתר באמצעות מסרון.

בואו להכיר את וילונות הסאן סטריפ שלנו בחנות הווילונות שלנו בירושלים

וילון הסאן סטריפ שומר על מקומו בשנים האחרונות כאחד מסוגי הווילונות הנמכרים ביותר בשוק היום, רוצים לדעת למה? פשוט מאוד כי הוא פרקטי, בעל מגוון מצבי הצללה משתנים וקיים בבדי הצללה והאפלה.

בגלל המבנה המהפכני שלו הוא מאפשר זרימת אוויר לחלל, ומתאים לכל מפתח. וילון הסאן סטריפ הינו וילון איכותי בעל מראה נקי, מודרני ושיקי שיקפיץ כל חלל.

וילונות סאן סטריפ – וילון שהוא תריס

לווילון הסאן סטריפ מבנה ייחודי ומהפכני: וילון גלילה מבד הבנוי מפסים של בד ורשת. ניתן לכוון את הווילון למצב הצללה או האפלה, בצורה קלה ונוחה. כאשר הווילון במצב הצללה, תאפשר כניסה של אוויר ואור אל חלל החדר, ממש בדיוק כמו תריס. ובמצב של האפלה תקבלו אינטימיות מרגיעה.

וילונות סאן סטריפ – בחירה מעוצבת

כיום מגמת העיצוב הפופולרית ביותר בשוק הינה הטרנד המודרני והמינימליסטי. וילונות הסאן סטריפ מתכתבים בצורה נפלאה מעצם היותם שיקים, נקיים ואלגנטיים. הם מתאימים לכל מפתח או חלל. מגוון הבדים שלנו הוא רחב מאוד, ניתן לבחור בבדים חלקים או בעלי טקסטורה ואפילו להדפיס את הדוגמא שאתם אוהבים.

גימור מושלם כבר אמרנו?

אנחנו מאמינים בשלמות. וילון הסאן סטריפ שלנו תמיד יהיה בגימור המדויק ביותר, מנגנון ההפעלה, הקסטה שרשרת והמסילה התחתונה תמיד יגיעו בצבע התואם ביותר לבד, למראה מוקפד ואלגנטי! והמגוון? מאות גוונים ורוחבי פס מחכים לכם בחנות שלנו בירושלים, אז למה אתם מחכים? וילונות הסאן סטריפ שלנו הם חובה לכל חלון. 

רוצים לקבל ייעוץ ללא עלות? התקשרו עכשיו או בואו לבקר אותנו באולם התצוגה המרהיב שלנו ביד חרוצים , 14בירושלים.